wtorek, 10 czerwca 2014

BEAUTY STREET Douglas

Drogie czytelniczki i czytelnicy :)

Chwilkę mnie nie było ale nie jest to związane z lenistwem ;) Ostatnio miałam przjemność pracować przy realizacji eventów które organizował Douglas. Wraz z marką Rouge Bunny Rouge opiekowałam się sferą wizażu. Dbałam o profesjonalny wygląd naszych klientek.

BEAUTY STREET to nic innego jak ciekawy projekt metamorfoz dla każdej z nas. Możesz zasięgnąć fachowych porad a co najważniejsze jesteś pod okiem najlepszych ekspertów z dziedziny fryzury, fotografii, stylizacji a także makijażu. 

Jak to wygląda: 

1. Musisz się zapisać, następuje to albo przy zakupach jakie robisz w douglas albo masz możliowość wykupienia bonu.
2. Makijaż - i tu wpadasz w moje pędzle ;) 
3. Fryzura i stylista
4. Uffff cudowne zdjęcia 

W Warszawie projekt się już niestety zakończył.
Zapraszam na kolejne:

12-14.06.2014 Katowice, Silesia City Center

26-28.06.2014 Bielsko Biała, Galeria Sfera
03-05.07.2014 Gliwice, CH Forum
10-12.07.2014 Rumia, CH Auchan Rumia
24-26.07.2014 Toruń, CH Copernikus


Może uda nam się spotkać :)


Towarzystwa dotrzymywał naszym klientkom fantasztyczny kelner serwujący Rose CIN&CIN :) Nie ma cin cin bez CIN&CIN ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz